Klesplagg til Serah: White Mage
Et nytt klesplagg til Serah. Basert p� white mage-kostymet fra FINAL FANTASY-serien.Du kan bytte klesplagg via hovedmenyen. Nye klesplagg vil ikke alltid kunne vises i enkelte mellomsekvenser og historiedeler.