Klesplagg til Serah: Style and Steel
Et nytt klesplagg til Serah. Dette antrekket er utvalgt av fansen og ble designet av det populære idolet Yuko Oshima.Du kan bytte klesplagg via hovedmenyen. Nye klesplagg vil ikke alltid kunne vises i enkelte mellomsekvenser og historiedeler.