Klesplagg til Noel: Spacetime Guardian
Et nytt klesplagg til Noel. Dette plagget sies å ha vært en gave fra guddinnen til de som kjemper for å rette opp uregelmessigheter i tidslinjen.Du kan bytte klesplagg via hovedmenyen. Nye klesplagg vil ikke alltid kunne vises i enkelte mellomsekvenser og historiedeler.