Klesplagg til Noel: Black Mage
Et nytt klesplagg til Noel. Basert på black mage-kostymet fra FINAL FANTASY-serien.Du kan bytte klesplagg via hovedmenyen. Nye klesplagg vil ikke alltid kunne vises i enkelte mellomsekvenser og historiedeler.