Klesplagg til Mog: A Wondrous Wardrobe
En samling nye plagg til Mog, komplett med over 16 forskjellige kostymer.Du kan bytte klesplagg via hovedmenyen. Nye klesplagg vil ikke alltid kunne vises i enkelte mellomsekvenser og historiedeler.