Kingdom Come: Deliverance - From the Ashes (Windows)
Den første nedlastbare utvidelsen til Kingdom Come: Deliverance byr på en helt ny type eventyr! Du får sjansen til å delta i å bygge en ny landsby fra bunnen av og opp – opplev hvordan det føles å grunnlegge en ny bebyggelse. Som nyutpekt namsmann, må du avgjøre hvilke bygninger som skal bygges og hvilke folk som skal bringes inn, og du må også ordne opp i uenigheter mellom innbyggerne. Hver bygning er unik og kommer med sine egne oppgraderinger, materialer og arbeidskrav, så du kommer til å måtte gjøre vanskelige avgjørelser. En namsmanns ansvarsområde er ikke enkelt, men han kan fortsatt ha det gøy etter jobben. Skaff deg en av de nye hestene og ta den på en ridetur, kast litt terninger med erfarne spillere i den nye kroen, sett ferdighetene dine på prøve mot erfarne motstandere i kamparenaen eller bare slapp av hjemme i ditt eget, møblerte hjem.