Kingdom Come: Deliverance - Band of Bastards (Windows)
"Veiene rundt Rattay er langt fra trygge, så Sir Radzig Kobyla har hyret hjelp fra en gammel bekjent, den raka fant men listige Baron Kuno av Rychwald, og hans beryktede leiesoldatbande. Radzig sender Henry for å lede banden rundt i området ... og for å holde deres utemmede hunger for bråk i tøylene. De setter ut for å patruljere provinsen og oppdager snart at Radzigs fiender fra fortiden har kommet for å fullføre gamle forretninger. De rivaliserende bandene ender opp i en «øye for øye, tann for tann»-konflikt som til slutt ender i et uunngåelig sammenstøt.