KAOSDVERGER
Kaosdverger er de forkvaklede etterkommerne av utforskende dverger som har blitt påvirket av kaoskrefter og forvandlet til onskapsfulle, selviske skapninger. På et sett har de slett ikke endret seg stort, de elsker fortsatt Blood Bowl! Med på laget har de den legendariske Zzharg Madeye. Kaosdvergene er et defensivt lag, og har stor nytte av oksekentaur-retrieverens høye hastighet kombinert med en kraftig frontlinje som kan motstå (og skape) et voldsomt press. En annen stor fordel er at deres sterkeste spillere, som oksekentaurene, kan ta i bruk sine mest potente ferdigheter i løpet av kort tid. Kaosdvergenes største svakhet er dårlige ballferdigheter. Faktisk er de så kortvokste og usmidige at de må benytte seg av hobgoblin-spillere for å få fart på sakene. Disse er nokså smidige, men har en tendens til å bli smadret av enhver motspiller de støter på.