Kaoris snowboard og mer
SSX er tilbake! Legg inn toppgiret nok en gang med Kaori Nishidake, det tidligere OL-håpet fra Japan, som er her for å erobre verdens mest farefulle fjell. Fullfør SSX-turen på et Ultimate-snowboard på nivå 6 mens du benytter en eksklusiv spesialfordel på snowboardet i nedkjøringene, og gjør raskere fremskritt og tjen SSX-kreditter med et Geomerke på nivå 4.