Kamppakken
Midgard er fylt med farer, men gjenstandene i vår nyeste pakke garanterer at du er forberedt på kamp. Knus Morgul LEGO med skyggesverdet, utstyr deg selv med en utsmykket mithril-rustning, laget av de beste dvergsmeder, eller aktiver lyskuleskjoldet for den ultimate beskyttelsen. "Øksen", orkekløveren og orkebuen vil gjøre kort prosess med motstanderne dine, mens et par Langsjøby-støvler og Smaugs føtter vil sørge for at du utforsker med stil! Kompishanskene lar deg slå deg gjennom kompissprekker alene, mens Smaugs hodeplagg og dvergkongens parykk sikrer at du ser majestetisk ut til enhver tid.