Just Cause 3: Sky Fortress
Just Cause 3: Sky Fortress er den første PDLC-pakken fra Luft-, Land- og Havutvidelsespasset. Bli en himmelmester med Ricos helt nye og fullt utrustede Bavarium Wingsuit. Redd Medici fra trusselen til grusomme Sky Fortress og den tilhørende armeen med dødelige robotdroner. Denne innholdspakken inkluderer nye oppdrag, utfordringer, «Bavarium Splitter»-riflen og den personlige forsvarsdronen «Evictor», og alt kan bringes over i hovedspillet.