Jump Stars
Prøv å nå «The Gauntlet» ved å få nok lagpoeng i alle fire minispillene, som velges av den sprø verten i «Tournament»! Eller kjør ditt eget løp ved å velge en serie unike minispill med 25 ulike innstillinger i «My Show». Deretter velger du én av 24 ulike Cubee-deltakere i cosplay som du vil spille som! Samarbeid som et lag for å få så mange poeng som mulig, og hopp, slå, knus, spis, eksploder og utslett lagkameratene dine for å ta førsteplass!