Joe Dever’s Lone Wolf Console Edition
Lone Wolf er tilbake videospillformat med en ny historie, et dypt kampsystem, fantastisk grafikk med mye mer! Den kjente forfatteren Joe Dever hadde en aktiv rolle i utviklingen av spillet, og hans nye fortelling fortsetter fra den klassiske spillboken fra åttitallet – nytt lys kastes over Lone Wolfs verden, Magnamund! Konsollutgaven omfatter alle fire delene av historien. Er du klar til å forme din egen skjebne? ▪ Et splitter nytt eventyr skrevet av Joe Dever, med en ny dyp og mørk design av Lone Wolf, dets verden og fiender. ▪ En middelaldersk historie med håndtegnede illustrasjoner. ▪ Lag en egen figur, og test ut ulike kombinasjoner av Kai-disipliner, egenskaper og utstyr. ▪ Form din egen historie gjennom flere ulike valg. ▪ Kampsystem i sanntid hvor dyktigheten virkelig teller – ingen tabell eller terningkast med tilfeldige tall! ▪ Bruk Lone Wolfs signaturvåpen, Sommerswerd! ▪ Spill på nytt og ta nye valg, og utforsk nye veier og kampstiler! For Sommerlund og Kai!