Jimmy's Vendetta Pack
Hevn har aldri vært mer gøy enn det er i tilleggspakken Jimmys hevn. Spill som Jimmy når han bryter ut av fengsel for å ta igjen på sine tidligere partnere. Utforsk 10 kvadramiles av Empire Bays detaljerte og interaktive by, mens du fullfører forskjellige byoppdrag, får poeng og setter poengrekorder på ledertavlene mens du tar hevn på alle som står i veien for deg.