Jedi-figurpakke
Jediene tjente republikken i mer enn tusen generasjoner, som voktere av fred og rettferdighet. Og nå kan de tjene deg i LEGO Star Wars: The Force Awakens med Jedi-figurpakken! Kjøp sesongpasset for å få denne eksklusive figurpakken som inneholder mektige medlemmer av jedirådet som Mace Windu, Plo Koon, Kit Fisto, Ki-Adi-Mundi, Saesee Tiin og Shaak Ti, i tillegg til jedigeneralene Aayla Secura and Luminara Unduli.