Jabba's Palace-figurpakke
Avskummet fra galaksens kriminelle underverden kommer til LEGO Star Wars: The Force Awakens med Jabba’s Palace-figurpakken. Denne figurpakken inneholder den mektige Jabba the Hutt og hans lojale undersåtter Bib Fortuna, Malakili og Gamorrean-vakter, i tillegg til hodejegeren Boushh, bandlederen Max Rebo, danseren Oola og Prinsesse Leia i Jabbas fangedrakt.