Italian Audio Pack (GRATIS)
Spill DC Universe Online på italiensk! Denne lydpakken har lokaliserte stemmer for alt innholdet i hovedhistorien, samt episodene 1 til 4. Dette gjelder bare voiceover. Tekstene er ikke lokalisert. Størrelsen på nedlastingen til Italian Audio Pack er 2,7 GB. Denne gjenstanden er begrenset til kjøperens konto og kan ikke deles.