Ironcast-kommandantpakke
Utvid kampressursene dine med to ekstra mechs og kommandanter for Ironcast. Pakken inneholder: Stirling-pakken Stirling-pakken inneholder en ytterligere Ironcast – «The Stirling» – samt en ny kommandant. Stirling bruker en magnetisk limpetkanon for å skyte fiender med elektrisk energi. Windsor-pakken Windsor-pakken inneholder «The Windsor»-ironcasten som bruker et unikt apparat som stjeler et skjoldlag fra motstanderne for å svekke dem, samtidig som hennes eget forsvar økes.