Iron Hawk-pakke
En ny Hawk er ute og patruljerer gatene i Bleak City … Unna vei, Hawk R, for nå er Iron Hawk her, og det er den råeste rovfuglen du får se i år. Med en gjennomtenkt stil og et pansersystem som beskytter føreren, ser den rask ut selv når den står stille og ruser motoren, klar til fare av sted på jakt etter sitt neste offer! Med ti tilgjengelige lakkeringer kan dessuten den klassiske gule Hawk-fargen byttes ut med et av de superkule alternativene, som en Golden Shower- eller Camo Spray-effekt.