INVERSUS Deluxe
Med 50 unike kart, hundrevis av opplåsbare gjenstander, AI-roboter og nettrangert flerspillerdel – dette er den definitive versjonen av INVERSUS! Det virker kanskje enkelt til å begynne med, men så snart det hele setter i gang blir det raskt mer komplisert. Spillerbevegelse er begrenset til motsatt farge på et svart-hvitt-rutenett. Veggene mine er dine veier, og veggene dine er mine veier. Hvert skudd endrer rutefargen i et forsøk på å blokkere, fange og ta knekken på fienden. Inntil fire spillere kan konkurrere i VERSUS-modusen og inntil to spillere kan samarbeide i ARCADE-modusen. Spill med venner på sofaen, på nett eller begge samtidig! Finslip ferdighetene dine mot datamaskinen og prøv deg på nett for å klatre i de globale rangene!