Intermediate Pack 2
Rekrutter den sjelestjelende og legendariske troppen Sol'Zara og lås opp viktige visdomsfærer og oppstigninger, sånn at alle troppene dine kan nå det fulle potensialet sitt. Gjør krav på alt dette og 45 edelsten-nøkler for nye tropper i pakke 2 for spillere som er på mellomliggende nivå. Pakke 2 for spillere på mellomliggende nivå inkluderer: 1 Sol’Zara 5 visdomsfærer 5 oppstigningsfærer 45 edelsten-nøkler Denne pakken kan bare kjøpes én gang pr. konto.