Instant Indie Collection: Vol. 1
"Snik deg gjennom skyggene i det mystiske PTi-anlegget i Stealth Inc 2, utforsk en forlatt romstasjon i det prisbelønte ""The Swapper"" og få nye venner i plattformtenkespillet Thomas Was Alone. Denne Instant Indie-pakken er perfekt for å utforske indiespillenes verden på Xbox, og gir deg over 20 timer spilletid i noen av de mest kjente og populære spillene som finnes til konsoll. Pakken inneholder: Stealth Inc 2 Thomas Was Alone The Swapper"