Insects: En Xbox One X Enhanced Opplevelser
Insects er en interaktiv demo i sanntid utviklet for å vise frem det beste av 4K Ultra HD, High Dynamic Range, Avstandsopplevelse for lyd og de forbedrede visuelle effektene til Xbox One X. Insects ble opprinnelig utviklet for spillutviklere, men ble omgjort til en lærerik og engasjerende demonstrasjon av konsollens gjengivelsesegenskaper for grafikk i sanntid. Insects ser best ut når det brukes sammen med en 4K Ultra HD-TV med støtte for High Dynamic Range, men kan brukes på alle Xbox One-konsoller og skjermer. Avstandstoleranse for lyd kan brukes med hodetelefoner samt surround-lydsystemer.