Injustice: Gods Among Us
Games on Demand-versjonen støtter engelsk, fransk, italiensk, tysk, spansk,polsk, portugisisk, russisk.Hva ville ha skjedd hvis våre største helter ble vår største trussel? Injustice: Gods Among Us introduserer et spennende nytt innslag i kampspillsjangeren fra NetherRealm Studios, selskapet bak Mortal Kombat. I det nyeste spillet fra dette prisvinnende studioet medvirker DC Comics-legender som Batman, Joker, Green Lantern, Flash Supermann og Wonder Woman, i en dyp og original fortelling. Helter og skurker utkjemper episke kamper i massiv skala, i den verden der skillet mellom det gode og det onde er uklar.