Last ned og spill som Sub-Zero og slåss med en dødbringende kombinasjon av iskrefter og kampsport. Til ære for sin drepte bror ble Kuai Liang med i den andre Mortal Kombat-turneringen, der målet hans var å ta hevn over Scorpion. Etter at dette var oppnådd, vendte han hjem igjen for å ta over lederskapet av Lin Kuei-klanen. Som klanens stormester gjorde den andre Sub-Zero organisasjonen til en av Earthrealms mest pålitelige allierte.