Last ned og spill som Raiden. Den eldste tordenguden har sverget å forsvare Earthrealm mot alle trusler. Brainiac herjer på tvers av universene, og når krisen brer seg utover i multiverset, tilkalles Raiden for å kjempe mot verdenssamleren og beskytte begge territoriene. Raiden vet at hvis dette universet går under, er det hans eget som blir Brainiacs neste mål.