Last ned for å spille som Enchantress. Det helt vanlige livet til June Moone tok slutt da hun en dag ble besatt av Enchantress, en demonisk trollkvinne med ambisjoner om verdensherredømme. I dag kjemper hun for sjelen sin, og forsøker å bruke Enchantress’ magi for det godes sak. Hvis hun mislykkes, vil Enchantress fortære henne – og verden vil ikke ligge langt etter.