Last ned for å spille som Atom. Vidunderbarnet innen fysikk, Ryan Choi, overtok kappen til Atom da mentoren hans – den opprinnelige Atom, Ray Palmer – forsvant på mystisk vis. Ryan er nå utrustet med kvantumkrympende teknologi og vil bruke den subatomiske kraften til kvantumbiobeltet til å finne sin forsvunne venn og kjempe for rettferdighet.