Focus Home InteractiveAction og eventyr
Engasjer deg i de fortryllede indieuniversene til oppgaveplattformspillet Seasons after Fall og actionrollespillet Shiness: the Lightning Kingdom for mange timer med spilling og magisk utforskning. Seasons After Fall er et puzzle- og platformspill i 2D som tar deg inn i et fascinerende univers og lar deg utforske et land hvor naturen og magien råder. Ved hjelp av din evne til å skifte årstider kan du endre på verden rundt deg; la vannet fryse om vinteren, få plantene til å vokse om sommeren, og mer! Shiness er et action-RPG som tar deg med på en reise i et univers som er på kanten til å kollapse. Etter at du krasjlander på en øde øy befinner du deg i en konflikt mellom flere kongedømmer. Kjemp mot farlige fiender i hyperdynamiske kamper hvor du blander magi med tradisjonelle kampspillmekanismer. Få erfaringer for å utvikle karakteren din ved å lære spennende nye ferdigheter og trolldommer.