Immortals Fenyx Rising Ultieme held-pakket (6500 Credits + items)
Wees de held die je was voorbestemd te zijn! Bevat 6500 Immortals Credits, drie wapens met een vuurthema en een grondstoffenpakket voor elixers. Kan slechts één keer aangeschaft worden. Vereist Immortal Fenyx Rising op desbetreffende platform (afzonderlijk te downloaden). Credits die op een bepaald platform zijn gekocht, kunnen niet worden ingewisseld op andere platforms. Deze aankoop komt niet in aanmerking voor een terugbetaling.