Ilmainen Deluge-pakken Esikatselu
Deluge-demoen inneholder en enkeltspillerversjon av Deluge, en ny arkademodus hvor du må forsvare deg mot stadig flere Pacific City-skurker, og den nye 16-spillersmodusen Capture the Orb. Oppgrader til Premium Deluge-pakken for å låse opp prestasjoner, avatar-premier og den komplette 4-spillers samspillmodusen for Deluge.