Hunting Simulator Browning & Winchester Pack
Få to eksklusive våpen til Hunting Simulator. Winchester XPR Composite og Browning Maral Grade 5 Monte Carlo er rifler av høy kvalitet som vil bli dine nærmeste venner i jakten på det gjeveste av vilt.