Hunting Simulator 2 Beretta Model 486 Xbox One
Få et eksklusivt premium-haglgevær med dette nedlastbare innholdet til Hunting Simulator 2. Dette eksepsjonelle haglgeværet kombinerer Berettas anerkjente ekspertise med et fantastisk design av Marc Newson. La det komme til sin rett i spillet!