Hunting and trading-pakken
Jakt- og handelsantrekkspakken har to nye antrekk med utfordringer som kan låses opp i historiespillet i Red Dead Redemption. Kjøp våpen og ammunisjon til halv pris med Savvy Merchant-antrekket. Få dobbelt så mange skinn når du er på jakt med Expert Hunter-antrekket. Pakken har også nye kompatibilitetsfunksjoner, som gjør at alle som er online kan se de nye figurene i flerspiller som brukes av dem som har kjøpt tilleggspakker.