How to Survive: Storm Warning Edition
Denne utgaven inkluderer det originale marerittet med zombier og snekring i tillegg til 6 nedlastbare pakker. How to Survive er nå bedre enn noensinne. Overlev på en zombieinfisert øygruppe og oppfyll dine grunnleggende behov for mat, vann og ly samtidig som du møter både naturlige og unaturlige trusler. – En eksentrisk guide for overlevelse lærer deg hvordan man bygger våpen og verktøy: Fra fiskestenger og buer, til motorsager og eksplosiver. – 7 øyer fulle av frodig flora og fauna. – Inkluderer de 3 originale spillbare figurene med egne statistikker og ferdigheter, samt den nye figuren «Nina» med evnen til å bygge flammekastere! – Spillet påvirkes av værendringer (regn, tordenstorm eller tåke) og naturlige trusler som lava eller giftskyer. – Spill med en venn online eller offline i historiemodusen eller møt 8 krevende utfordringer. – Ekstra spillmodi: Let etter kjøretøy du kan flykte med eller bygg barrikader for å overleve så lenge du klarer. – 3 vanskelighetsnivå for de ekstreme!