How the Saints Save Christmas
Hvis du allerede har Sesongkortet må du IKKE kjøpe dette innholdet her, da må du betale igjen. How the Saints Save Christmas (1953) – Julenissen sitter fast i simuleringen, men den ukoselige sjefen for Third Street Saints klarer ikke å finne nok julestemning i sjelen til å redde ham. Kan Saints hjelpe sjefen med å finne høytidens egentlige mening i tide? En juleklassiker for hele familien.