Denne Chevrolet Bel Air-kabrioleten fra 1956 er et ikon fra forrige århundre og en ekte amerikansk klassiker. Bare å se på den gir deg en følelse av frihet og et ønske om å reise. Og når det gjelder racing, har den mange trusler på lager. Det er en vakker bil med hvitt interiør og svart lakk, sofistikerte detaljer, støtfangere og lys i krom, og de kjente dekkene med hvite sider. Svart og hvitt er også fargene på det rutete flagget, og med en Chevy 1956 blir du alltid den første som ser det! Legg til denne skjønnheten i samlingen i dag!