Horzine Supply Crate Nøkkel
Kjøp en Horzine Supply Crate Nøkkel, en forbruksgjenstand i spillet som åpner hvilken som helst Horzine Supply Crate. Du trenger denne kassen og en Horzine Supply Crate for å bruke den.