HITMAN 3: Seven Deadly Sins Collection
I HITMAN 3: Seven Deadly Sins blir du bedre kjent med agent 47 og hva som driver ham. Skaff deg eksklusive antrekk med syndtema, og ta på deg nye utfordringer for å låse opp unike belønninger. Klarer du å motstå alle de sju syndene? Seven Deadly Sins er en sjudelt HITMAN 3-utvidelse som skal slippes gradvis. Hver av de sju innholdspakkene inneholder en ny kontrakt, et unikt antrekk og en gjenstand med syndtema som kan brukes i hele World of Assassination. Denne pakken gir tilgang til alle de sju innholdspakkene etter hvert som de blir tilgjengelig.