HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 6: Envy
Act 6: Envy I HITMAN 3: Seven Deadly Sins blir du bedre kjent med Agent 47. Skaff deg eksklusive antrekk med syndtema, og lås opp unike belønninger i nye utfordringer. Klarer du å motstå alle de sju dødsyndene? Denne pakken inkluderer tilgang til følgende innhold: - «The Odium Suit» - «The Cat's Claw»-dolk - «Jaeger 7 Green Eye»-skarpskyttergevær - «The Envy Contention»-eskalering Pakken inneholder Akt 6: Envy. Alle de sju aktene kan kjøpes sammen i Seven Deadly Sins Collection.