HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 5: Gluttony
Act 5: Gluttony I HITMAN 3: Seven Deadly Sins blir du bedre kjent med agent 47. Skaff deg eksklusive antrekk med syndtema, og lås opp unike belønninger i nye utfordringer. Klarer du å motstå alle de sju dødssyndene? Denne innholdspakken gir tilgang til det følgende innholdet: – «The Profligacy Suit»-antrekket – «The Maximalist»-haglen – «Bubble Queen»-tyggispakken – «The Gluttony Gobble»-eskaleringen Denne pakken inneholder Act 5: Gluttony. Alle de sju aktene kan kjøpes sammen i Seven Deadly Sins Collection.