HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 4: Lust
Act 4: Lust I HITMAN 3: Seven Deadly Sins blir du bedre kjent med agent 47. Skaff deg eksklusive antrekk med syndtema, og lås opp unike belønninger i nye utfordringer. Klarer du å motstå alle de sju dødssyndene? Denne innholdspakken gir tilgang til det følgende innholdet: – «The Scarlet Suit»-antrekket – «The Serpent's Tongue»-bedøvelsespistolen – «The Serpent's Bite»-sprengstoffet med fjernstyring – «The Lust Assignation»-eskaleringen Denne pakken inneholder Act 4: Lust. Alle de sju aktene kan kjøpes sammen i Seven Deadly Sins Collection.