HITMAN 3 - Berlin
Bli med til utkanten av Berlin, en by kjent for eventyr, dynamikk og et kaotisk uteliv. Uansett om du er på utkikk etter et sted å tenke og komme til hektene, eller vil oppleve det svimlende adrenalinkicket du får av et episk rave, er Berlin stedet å dra.