HITMAN 3 Access Pass: HITMAN 1 GOTY Upgrade
HITMAN 3 Access Pass-systemet gir deg tilgang til områder fra HITMAN 1 og HITMAN 2 i HITMAN 3, slik at det for alle formål blir mulig å bruke alle områdene i World of Assassination-trilogien i HITMAN 3. Ved å kjøpe eller innløse dette adgangskortet får du tilgang til oppdragene fra «HITMAN 1 - GOTY Upgrade» i HITMAN 3. Du må eie HITMAN 3 for å få tilgang til dette innholdet.