Hero Mode - Ekstra banesett 2
4 baner legges til i Hero Mode: «Enmity of the Triumphant Ma», «Talent Above All», «Entering Shu» og «Liao at Hefei». «Enmity of the Triumphant Ma», «Talent Above All», og «Liao at Hefei» er kun historie-/filmbaserte baner. ▼Entering Shu Hovedpersonen er Liu Beis edsbror, den mektige Zhang Fei. Tving de mektige krigerne til Bashu til å underkaste seg for å gjøre klart for «Land in Three Parts».