Hero Mode - Ekstra banesett 1
6 baner legges til i Hero Mode: «The Ride of Changban», «Alliance of Chibi», «Grand Battle of Chibi», «The Ten Doors», «The Fall of the Yuan Family» og «The Flight of the Sleeping Dragon». «The Ride of Changban», «The Ten Doors», «The Fall of the Yuan Family» og «The Flight of the Sleeping Dragon» er kun historie-/filmbaserte baner. ▼Alliance of Chibi Hovedpersjonen er den brillianten strategen Zhuge Liang. Finn ut hva som står ham i vente i Wu, hvor han drar for å stoppe den sørlige frammarsjen til sin herres rival Cao Cao. ▼Grand Battle of Chibi Hovedpersonen er visekongen til Wu, Zhou Yu. Hva tenker han? Hvordan skal han kjempe mot de overveldende styrkene han snart skal møte? Kampen som satt sitt merke på verdenshistorien skal til å utfolde seg.