Helt ny; helt annerledes Doctor Strange-pakke
Den overlegne trollmannen Doctor Strange og hans mektige allierte Clea må reise til den Mørke dimensjon og stoppe skurkene Mordo og Dormammu. Denne pakken har 8 spillbare figurer!