Has-Been Heroes
Legg ut på en episk reise sammen med Has-Been Heroes, en gruppe legendariske mestere som nesten har falt i glemmeboken – helt til kongen nå kommer med ett oppdrag til; det mest episke av dem alle: Å BRINGE TVILLING-PRINSESSENE TIL SKOLEN! Hovedfunksjoner: * Som den unge og ivrige Rogue, møt den episke heltegruppen bestående av munken Metacles, den store krigeren Crux ... og vent til du møter de andre, inkludert antropologen som har blitt meksikansk fribryter, den evig-årvåkne og paranoide Hseikh og mange flere! * Lås opp og finn hundrevis av spillendrende gjenstander og trylleformler som endrer heltenes krefter, så hver runde blir unik! * Kombiner trylleformler for å skape kraftige effekter, så du lærer magiens kraft ettersom du får flere elementer. * Møt utallige monstre, det ene større og mer grusomt enn det andre. Klarer du å fjerne en hær av ondskap, ledet av Great Ghoul? * I beste roguelike-stil; dø og prøv på nytt – velg dine helter med omhu og gjør klart for kamp!