Harley Quinn Story-pakke
IKKE KJØP HVIS DU FORHÅNDSBESTILTE DETTE SPILLET ELLER HAR KJØPT SESONGKORT. Nå kan du for første gang i Arkham-serien spille rollen som Jokerens psykotiske medhjelper Harley Quinn og skape kaos i Blüdhaven-politiet når du knuser og brøyter deg vei mot en venn i nød. Med denne eksklusive historiepakken kan du oppleve hendelsene fra tiden før Arkham Knight og infiltrere Blüdhaven for å redde din kriminelle partner: Poison Ivy. Med en baseballkølle i hånden kan du lure intetanende fiender med "Jack-in-the-box", fange dem i din "Snare Trap" eller slippe løs "Mayhem Mode" for å nyte Harleys ødeleggende kaotiske natur på nært hold.