Hand of Fate
Forbi de tretten portene ved verdens ende, spilles spillet om liv og død. Trekk kortene dine, spill kortshånden din, og oppdag skjebnen din. Hand of Fate er et hybrid rogue-aktig/action-RPG/byggespill med kortstokk, der spilleren bygger et sett med kort i en kortstokk, som deretter brukes til å dele ut etasjene med fangehull der eventyrene finner sted. Ved å dra ut i kamp, vil alle kortene som spilleren har samlet inn fly i deres hender som fullstendig modellerte 3D-objekter, og kampen vil begynne.